Розборка Івеко в Києві.

Основним напрямком діяльності нашої компанії є привезення і

Розборка Івеко тягачів

різних моделей.
Iveco Stralis. Тягачі цієї італійської марки тягачів користуються величезною популярністю на дорогах і автострадах. Виробничі потужності компанії Івеко розташовані в різних країнах Європи.
Розборка Івеко. Двигун євро 5.
На вантажівках Івеко встановлюється три типи двигунів:
- Cursor 8
- Cursor 10
- Cursor 13.
На вітчизняних дорогах можна зустріти переважно останні два варіанти. Основна відмінність між цими типами двигунів полягає в навісному обладнанні та показниках потужності.
До прикладу: на нашому розбиранні Івеко є два типи двигунів. Курсор 13, має потужність понад 500 к.с., і курсор 10, потужністю від 430 к.с. і до 500 к.с.

Коробка передач Івеко.

На тягачі такого типу передбачається встановлення як автоматичних, так і механічних коробок передач. На Iveco Stralis (Івеко) можна зустріти два типи автоматичних коробок передач. Це 16-ти (дуже рідко можна зустріти на розбиранні) і 12-ти ступінчасті АКПП. Найбільшою надійністю відрізняється АКПП 12-ступінчаста, тому зовсім не дивно, що вона є найбільш поширеною. 16-ступінчастий тип можна зустріти набагато рідше, у нас на розбиранні Івеко таких екземплярів не було.
Крім автоматичних коробок передач на Івеко Страліс встановлюються механічні коробки передач марки ZF. Вони в свою чергу поділяються на два типи: з передавальними числами 0,84 і 1,00. Різниця між ними полягає виключно в чисельності зубів, розташованих на шестернях первинного і проміжного валів.
На розборці Івеко в Чабанах (

Розборка Івеко Київ

) ми маємо в наявності механічні та автоматичні коробки передач (акпп тільки з 12-ма ступенями).
Зверніть увагу на такий важливий момент як діагностика та гарантія. На розборці Івеко в Чабанах ми здійснюємо не тільки ремонт коробок передач, а й проводимо діагностику цих агрегатів перед продажем та встановленням. Це ще один аргумент на користь нашої розборки Івеко та відповідь на запитання, чому нам можна довіряти?

Редуктор Івеко.

Встановлення заднього редуктора здійснюється тільки MERITOR. Причина полягає в тому, що редуктори марки є неодноразово перевіреними часом, цей вузол вирізняється високою надійністю.
Важливо: не забувайте своєчасно вимикати блокування заднього моста. У разі, якщо водій все-таки забуде про цей нюанс, через 50-100 метрів пробігу ресурс редуктора повністю вичерпається. Тоді тільки одна дорога - на розбирання Івеко тягачів.
Ходова частина вантажівок Euro 3 і Euro 5. Абсолютно незалежно від типу двигунів транспортних засобів, ходова частина Iveco Stralis є абсолютно однаковою. Досить часто на автострадах можна зустріти машини на мега ходу. Ходова тягачів такого типу двигунів має суттєві відмінності від ходової частини стандартних тягачів. На розборці Івеко в Києві є в наявності тільки стандартні тягачі.

Кабіна Івеко Stralis.

На всіх наявних моделях тягачів цього виробника кабіна є стандартною. Кабіна Івеко не поділяється на три категорії (традиційно в інших марок тягачів є три типи кабін) такі як низька, висока і середня. Також важливо акцентувати увагу на наявність чудових показників шумоізоляції кабіни. Для оздоблення кабіни використовувався високоякісний зовнішній пластик. При цьому важливу роль відіграє наявність хорошої стійкості металу, з якого виготовлена кабіна, до утворення корозії. Тому можна впевнено говорити про довговічність. На розбиранні Івеко ми можемо запропонувати купити кілька різних кольорів. Кабіни ми розбираємо та розукомплектовуємо. Є можливість купити повністю комплектну кабіну, голий каркас або потрібну частину кабіни iveco.
Вантажівки марки Iveco мають також певні недоліки. Важливо приділити увагу VIN кузову машини, розташованого в правій частині біля рульового колеса. Це найбільш слабка точка. У разі проведення несвоєчасної обробки цієї ділянки рами, напис з ідентифікацією кузова через певний період часу почне відгнивати. Тому після тривалої експлуатації він може стати абсолютно нечитабельним.
Усі тягачі, які є на розбиранні Івеко в Києві, приїхали з такими пошкодженнями номера шасі. Можна сміливо стверджувати, що це слабке місце в конструкції. Щоб не мати проблем під час перевірок на дорозі і не шукати в майбутньому розбирання Івеко для здачі свого тягача, стежте за номером кузова.
Серед слабких місць також потрібно виділити електропроводку тягача. Однак при проведенні своєчасного технічного обслуговування, якщо мити регулярно всі вузли та агрегати, проводка прослужить вірою і правдою протягом тривалого та інтенсивного використання машини. Тягачі Iveco, які приїхали до нас на розбирання, явно виражених проблем із проводкою не мали.