Шановні клієнти!
Ми не тільки розбирання вантажних автомобілів, але так само ми здійснюємо професійний
Спираючись на багаторічний досвід ми сміливо можемо себе називати ЕКСПЕРТАМИ з ремонту та обслуговування КПП марки ZF. Звичайно точної кількості відремонтованих коробок передач (на нашому розбиранні в Чабанах) ми не знаємо, але ця цифра перевищує 300 одиниць. Повірте, це дуже багатий досвід і величезний обсяг роботи. На сьогоднішній день ми вже не зустрічаємо поломок, які нам раніше не зустрічалися, я маю на увазі НОВИХ.
Наведу низку важливих особливостей, які ми надаємо нашим клієнтам і кілька відповідей, чому ремонт КПП ЗФ краще робити у нас - на розборці в Чабанах:
Всі перераховані вище фактори дають можливість не тільки швидко і якісно здійснювати ремонт і
обслуговування КПП ЗФ, але суттєво економити Ваші кошти та час.
Зателефонуйте, і ми з радістю Вам відповімо, розкажемо і допоможемо!
Ремонт і обслуговування КОРОБОК ПЕРЕДАЧ ЗФ ми здійснюємо більше 5-ти років. У нас дуже надійні та якісні
якісні запчастини. Жодної рекламації ні на запчастини ні на роботу ми жодного разу не отримували.
Всі наші клієнти завжди залишаються задоволені і продовжують з нами співпрацювати.
ЦІНИ НА ЗАПЧАСТИНИ! На запчастини у нас по-справжньому оптові ціни.
При виборі того, хто буде здійснювати ремонт КПП, зверніть увагу на наші переваги:
Усіх перерахованих вище умов ми суворо дотримуємося.
Ще один важливий момент - це вчасно обслужити сам агрегат. При появі будь-яких сторонніх
звуків, не дотягуйте до критичної точки. З'явився неприродний для роботи агрегату звук,
ніколи сам не зникне. Пам'ятайте про це.
Усі ремонти ми робимо тільки призначеним для цього інструментом, ніякого "молотка і
зубила", тільки спецінструмент.
Ви їздите - ми обслуговуємо і ремонтуємо. Довірте нам робити те, що ми вміємо. А ремонтувати КПП
ми вміємо краще за всіх. У нас не було жодної рекламації!!!
Описувати зняття і встановлення КПП ми не будемо. Основну увагу приділимо проблемам у результаті
зносу або просто під час планового огляду. Найчастіше з'являється проблема зі зносом синхронізаторів
(зазором між конусом синхронізатора і самим інхронізатором). Проявляється вона при появі
неприродного звуку під час вмикання передачі, як під час руху, так і на стоячому
автомобілі.
Найпоширеніші синхронізатори в КПП ZF 16S181/16S221 зустрічаються під такими
номерами:
- перша/друга передачі - 1313304170, 1316304485;
- третя/четверта передачі 1316304159, 1316304168 и 1313304009, 1316304484.
Під час заміни синхронізаторів в обов'язковому порядку потрібне зняття КПП з автомобіля і повне її
розбирання. Також часто виходять з ладу підшипники і шестерні кожної передачі. Ці дефекти
проявляються шумом і вібрацією як під час руху, так і на автомобілі, що стоїть. Найпростіше
визначити шум у коробці, витиснувши педаль зчеплення (таким чином ми зупиняємо обертання валів
і всіх механізмів у КПП). Причин поломок може бути безліч, головне вчасно зробити
діагностику і провести заміну зношених деталей.
Під час ремонту дуже велику роль відіграє наявність необхідного інструменту і самого стенду, на
якому коробку передач можна обертати і встановлювати в зручне для Вас положення. Під час розбирання
коробки передач (будь то автоматична або механічна коробка) насамперед зливаємо мастило і
приступаємо до приховування задньої кришки. Для цього потрібно зняти фланець демультиплікатора,
відкручуємо всі болти по колу і вибиваємо три штифти зворотним молотком, 10 діаметра. Знявши задню
кришку, піднімаємо демультиплікатор (дільник верхнього і нижнього ряду). Усе уважно
оглядаємо чи немає механічних пошкоджень. На демультиплікаторі варто звернути увагу на
муфту дільника, конуси, синхронізатори, чи всі молоточки і пружини цілі, і важливо не
бовтаються чи пальці шестерень планетарного ряду (у разі вироблення самого пальця або посадкового
місця на демультиплікаторі, пальці часто вилітають і тягнуть за собою дуже серйозні
наслідки, аж до заміни самої коробки передач). Щоб витягнути первинний, вторинний і
проміжний вали потрібно зняти передню кришку (в народі дзвін) КПП. Для цього потрібно відкрутити
всі болти по колу і також як на задній кришці вибити три штифти зворотним молотком. Далі
піднімаємо передню кришку і спеціальним кронштейном витягуємо з центрального корпусу всі три
вала разом. Діставши вали з корпусу, знімаємо первинний вал, і починаємо уважно оглядати
зазори синхронізаторів, знос зубів муфт і підшипників. Також варто звернути увагу на
вироблення шестерень зсередини, чи не побиті вони підшипниками. За допомогою знімачів знімаємо конусний
підшипник первинного вала (на якому стоїть первинний вал) і приступаємо до розбирання
проміжного вала, до кожної деталі, яка викликає сумнів. У разі виявлення будь-якої
причини замінюємо деталь на нову під таким самим серійним номером. Замінивши все необхідне,
починаємо збирати КПП у зворотному порядку. Для цього потрібно використовувати тільки новий комплект
прокладок і сальників. Ніколи не ставте вживані прокладки. Дуже велику роль відіграє виставлення
зазорів даних валів. За неправильно виставлених зазорів вали матимуть завищений вільний
хід, і буде чути гуркіт по всьому корпусу КПП, неправильно виставлені зазори тягнуть за собою
вихід з ладу підшипників, посадкових місць між обоймами та підшипниками тощо.
Я постарався коротко описати процес ремонту КПП. Звісно можна спробувати використати
вузькоспрямовану літературу і спробувати своїми руками і силами відремонтувати КПП. Але перед
початком варто оцінити всі ЗА і ПРОТИ цієї операції.
Це насамперед час, наявність інструменту, наявність деталей, мастила і головне - досвід. Ми
маємо величезний склад запчастин, багатий досвід і необхідне обладнання. Чи варто витрачати час
на вивчення всього процесу ремонту коробки передач, пошуку запчастин тощо? Наші послуги коштують
дуже недорого, і ми здійснюємо виїзд до клієнта. ОДИН РОБОЧИЙ ДЕНЬ - рівно стільки Ви
витратите на ремонт КПП у нас.
З повагою команда RAZBORKA-CHABANY.KIEV.UA
P.S. Звичайно ж рішення за Вами.
Вище виклали фото ремонту КПП ZF 181 (DAF XF 105). Машину пригнали з Європи. Господар автомобіля почув підозрілий звук з КПП. Вирішив провести діагностику. Ми розібрали КПП, замінили масло і підшипник. Все стало працювати без сторонніх звуків. На фото можна побачити в якому стані буде коробка передач MAN DAF IVECO ZF, якщо її просто своєчасно обслуговувати. Ніякого ремонту кпп на своєму тягачі Ви не будете знати.
Шановні колеги. До нас звернувся клієнт із проханням продіагностувати і
Проблема в КПП ZF була в наступному, сторонній звук під час увімкнення передач. Ми демонстрували коробку передач ZF 181 з автомобіля DAF XF 105 2007 року випуску. Встановили її на спеціальний стенд для ремонту та діагностики коробок передач марки ZF. Особливу увагу хотілося б звернути на те, що ми використовуємо саме професійний стенд для розбирання та діагностики коробок передач марки ZF. Розібрали коробку передач ZF 16 S 181 і виявили таку проблему, зазорів між кільцями синхронізаторів і самим синхронізатором на 1, 2, 3 і 4 передачах абсолютно не було. В основному на всіх вантажних автомобілях марок DAF Renault Man Івеко стоять такі коробки передач як ZF 16 S 181 / ZF 16 S 151 / 16 S 221 та інші. Насправді - це дуже якісні коробки передач. Цим вузлам та агрегатам потрібно просто проводити своєчасне технічне обслуговування та своєчасну заміну масла. Обслуговуючи ці коробки передач за регламентом ви забудете, що таке ремонт коробок передач. На першій і другій передачі КПП ZF 16 S 181 стояв конус синхронізатора і синхронізатор каталожний номер яких 1316 304 156 и 1316 304 170. Ми замінили синхронізатор 1 і 2 передачі і приступили до заміни синхронізатора 3-4 передачі. Конус синхронізатора і сам синхронізатора 3-4 передачі на цій коробці стояли під каталожним номером 1316 304 159 і 1316 304 168. Також часто зустрічаються конус синхронізатора і сам синхронізатор 1 і 2 передачі 1297 304 485 і 1313 304 009, також 3 і 4 передачі - 1312 304 027 і 1297 304 484. Після встановлення синхронізаторів і конусів синхронізатора потрібно ретельно оглянути муфти, які зупиняються (пригальмовують) синхронізатор під час перемикання. Зібрали вторинний вал коробки передач ZF 16S 181, приступаємо до діагностики первинного вала. На первинному валу 16 ступінчастої КПП ZF знаходиться половинки передач, каталожний номер - 1312 304 027 або 1297 304 484. Після діагностики первинного вала розбираємо повністю демультиплікатор. Розбираємо демультиплікатор, обов'язково потрібно переглянути чи не хитаються пальці сателітів. На нашій коробці передач ZF 16 S 181 ми замінили штифти пальців. Обов'язково звернути увагу на тарілку демультиплікатора, оскільки часто на них з'являються тріщини. Практично на всіх коробках передач ZF 16 S 181 необхідно міняти муфту демультиплікатора, тобто тобто муфту, яка відповідає за верхній і нижній ряд передач КПП. Каталожний номер - 1297 333 023. Майже під час кожного ремонту коробки передач ZF ми цю муфту міняємо. Після заміни всіх потрібних нам деталей, приступаємо до складання коробки передач ZF 16 S 181. При складанні (після ремонту) КПП ZF обов'язково потрібно міняти прокладки, а також сальники. Ніколи не встановлюйте повторно зношені прокладки, і ніколи не наносьте на корпус герметик. Це заборонено.
Замінили всі сальники:
приступаємо до складання самої КПП ZF 181.
Зібравши агрегат, ми тестуємо на стенді, робимо діагностику на ввімкнення кожної передачі і перебиваємо
верхній, нижній ряд і половинки. Після діагностики встановлюємо на автомобіль і даємо гарантію.
Ми маємо великий склад запчастин на всі види коробок передач ZF, а також ми займаємося не тільки
ремонтом коробок передач ZF, а й продажем запчастин за оптовими цінами.
Хочемо звернути Вашу увагу, що у нас є обмінний фонд для коробок передач. Що це означає. Ви
приїжджаєте зі своєю коробкою передач. Ми робимо діагностику, Ви дивитеся, робимо разом оцінку.
Після цього ми можемо Вам одразу запропонувати таку саму коробку передач з гарантією, і Ви одразу їдете.
Це суттєво економить ваш час.