Тягач Iveco Stralis

Італійський тягач Iveco Stralis.

"Івеко Страліс" - це гранд серед тягачів свого класу - своєрідний "ідеал" (Rolls-Royce, Maybach і Ferrari) для вантажівок. Керування всіма вузлами автомобіля здійснюється через бортовий комп'ютер, найширший набір опцій робить водіння автопоїзда максимально комфортним.

Дизайнери відомого ательє Джуджаро довго проектували робоче місце водія. Тут продумано все: електромасажер для хребта, численні електроприводи, сенсорні панелі і безліч дрібних функцій, які є далеко не у всякому легковому автомобілі. Кабіну "Страліса" журналісти на автосалоні 2013 року назвали "Шаттлом", а водія - "астронавтом".

Iveco Stralis - інтелектуальний продукт найавторитетнішої італійської компанії Industrial Vehicles Corporation, абревіатура якої Iveco стала брендом численних лінійок вантажних авто на дорогах усіх континентів.

Біографія транснаціонального гіганта почалася 1975 року, коли італійський FIAT через безліч злиттів і поглинань безліч злиттів і поглинань взяв під контроль одразу кілька заводів відомих європейських виробників вантажівок. До нової автомобільної імперії увійшли: Magirus-Deutz, ОМ, France SA та Lancia. Головний офіс фірми розмістили в італійському Турині.

Перші роки, незважаючи на те, що на капоті у всіх автомобілів стояв загальний бренд Iveco, корпорація випускала сотні "різнокаліберних" вантажівок. Конструктори заводів видавали "на гора" немислиму кількість нових моделей. Досі на пострадянському просторі чимало розбірок Івеко зберігають стародавні, незатребувані вузли перших автомобілів.

Відсутність єдиної стратегії у випуску модельного ряду тягачів негативно впливала на сервісне обслуговування, збільшувала витрати виробництва, ускладнювала логістику і дублювала географію дилерських мереж. дилерських мереж.

У 1978 році керівництво компанії вольовим рішенням постановило:

  • заборонити неконтрольовану "творчість" дрібних конструкторських бюро і дизайнерських ательє;
  • організувати спільний центр перспективних розробок:
  • створити єдину мережу науково-дослідних і маркетингових лабораторій;
  • скласти номенклатуру взаємозамінних вузлів усіх лінійок вантажівок "Івеко";
  • створити єдиний протокол для дилерських мереж і торгівлі франшизою;
  • заснувати спільний центр логістичних зв'язків.

Сьогодні Industrial Vehicles Corporation - один із найвпливовіших постачальників вантажних автомобілів не тільки в Європі, а й у світі. Концерн випускає щорічно 160 000 вантажівок різних моделей і 430 000 двигунів.

Модель сідельного тягача Iveco Stralis у 2013 році завоювала на автосалоні в Кельні престижне звання "Найкращий вантажний автомобіль року".

Двигун "Івеко".

Двигун Iveco - принципово нове слово в машинобудуванні промислових і індустріальних двигунів. Агресивна конкуренція виробників тягачів у Європейському Союзі, плюс жорстке екологічне нормування змусили інженерів компанії шукати нові шляхи у створенні сучасних моторів.

Корпорація "Івеко" досягла бажаного результату. Чого тільки варті постійні нагороди та призи в різних ралі та автоперегонах, Париж-Дакар тощо.

Нові двигуни тягачів підняли планку економічності, звели до мінімуму викиди в атмосферу та показники загальної токсичності мотора, збільшили крутний момент на низьких і середніх обертах і знизили рівень шуму роботи двигуна.

Конструктори Iveco змусили підтягнутися до свого рівня всіх автомобілебудівників Європи та світу. Компанія FTP Industrial, що входить до структури концерну, розробила простий, надійний і технологічний мотор. На вантажівки "Івеко" встановлюються три типи двигунів: сursor 8, сursor 10 і сursor 13.

На наших дорогах набули популярності, в основному, дві марки мотора цього ряду: 10 і 13. Обидва типи двигунів є в наявності на розборці Івеко в Чабанах.

У чому принципова новизна цих останніх "курсорів"? Тут потрібно загинати пальці:

  • з'явилася нова система турбонаддуву з метаморфічним (змінним) турбінним колесом. Співвісне кільце за сигналом мікропроцесора змінює діаметр сопла, підвищуючи крутний момент і швидкість поточного вихлопу за низьких обертів. Тиск повітря зберігається за найменших значень обертання вала;
  • розширено люфт високих показників крутного моменту, що дає змогу майже моментально досягати максимальної потужності роботи двигуна;
  • наявність декомпресійного гальма, яке може працювати в режимі альтернативної мотивації. Воно може діяти від сигналів, одержуваних із чотирьох джерел, але... їхній вибір залишається за водієм;
  • відповідно до переміщуваного вантажу і стану дороги електроніка самостійно вибирає економний режим роботи двигуна, режим турбонаддуву і впорскування.

Однак основна відмінність між двигунами "курсор" 8, 10 і 13 - у навісному обладнанні та в потужності.

Сursor 13 - це двигун потужністю від 500 "коней" і вище. На розбиранні Івеко в Чабанах нами було розібрано багато двигунів різних типів і потужності.

З довгого досвіду і з повною відповідальністю можемо сказати, що двигуни Івеко - одні з найбільш продуманих і надійних агрегатів. Єдина "прихована" особливість цього мотора полягає в тому, що при пробігу 600 000 - 650 000 кілометрів потрібно міняти гільзи. Звучить загрозливо і клопітно, але, насправді, будь-яке правильне СТО таку роботу робить за 2 дні (розбирання, складання, зняття і встановлення). У всьому іншому цей двигун дуже надійний і перевірений.

Багато СТО під час ремонту двигуна Івеко не знають деяких конструктивних тонкощів. На перший погляд гільзи можуть здатися у відмінному стані. Це не так. Візуальний обман. Більше інформації - зателефонуйте до нас на розбирання Івеко в Чабанах, ми розповімо на що необхідно звернути увагу.

Коробка передач "Івеко"

КПП Iveco - добре продуманий німецький серійний агрегат концерну ZF. Чудова надійність, тривалий ресурс експлуатації та відмінна ремонтопридатність. Тягачі Івеко оснащуються двома типами коробок передач ЗФ:

автоматична (АКПП) і механічна (МКПП).

Загалом, на популярні тягачі встановлюються в однакових пропорціях (від загальної кількості машин, що випускаються), як автоматичні, так і механічні коробки передач. З кожним роком механічні коробки передач на тягачах поступаються місцем автоматам. Зараз стандартна комплектація тягача Івеко містить у собі саме АКПП. Механіка стає опцією.

На Iveco Stralis зустрічаються два типи автоматів: 16-ти і 12-ти ступінчасті.

Найнадійніша і найпоширеніша АКПП - дванадцяти ступінчаста. Автомат із 16-ма передачами зустрічається вкрай рідко і не відрізняється високою надійністю. Досить часто до нас на розбирання Івеко звертаються люди з пошуком саме 16-ти ступінчастої коробки передач для Івеко Страліс.

12-ти ступінчаста АКПП - еталон і показник надійності (із застереженням про правильну експлуатацію та потокове обслуговування).

Механічні коробки передач на Iveco Stralis встановлюються від виробника німецької марки ZF (16S181). Бувають двох типів: з передавальними числами 0.84 і 1.00. Різниця між цими видами коробок тільки в кількості зубів на шестернях первинного і проміжного валів.

Встановлення коробок передач виключно марки ZF пов'язане із загальною політикою корпоративної уніфікації сервісного обслуговування своїх вантажівок.

На розбиранні Івеко в Чабанах (Київ) працює спеціальний цех для професійного ремонту та діагностики коробок передач марки ZF. На всі продані нами КПП ми даємо гарантію.

Наша розборка Івеко - одна з небагатьох в Україні, яка займається професійним ремонтом цих складних вузлів і надає гарантію всім "реанімованим" коробкам.

Ходова частина "Івеко"

Iveco Stralis належить до класу найпотужніших за вантажопідйомністю тягачів. Відповідно, ходова частина цієї вантажівки вміє терпіти надмірні навантаження, не втрачаючи при цьому надійності, комфортної керованості, стійкості при гальмуванні та поведінки при поворотах.

Виготовлені зі спеціального сплаву передні ресори і пневматика провідної осі (чотири пневмоподушки), забезпечують надійне виконання завдань під час далеких перевезень вантажів.

Зчіпний пристрій "Страліса" сягає 1250 міліметрів у висоту. При цьому низька посадка шасі, оснащених якісною пневматикою і низькими профільованими шинами, допомагає вантажівці бути стійкою на дорозі навіть при різкій зміні режиму руху.

До переваг ходової частини тягача потрібно віднести колісну базу в 550 міліметрів, радіальну (вигнуту) балку передньої підвіски, дискові гальма з системою АВС і внутрішньою вентиляцією.

До основних характеристик ходової частини Iveco Stralis необхідно віднести:

  • задній міст оснащений блокуванням диференціала;
  • кут повороту коліс переднього моста може досягати 52 градусів;
  • рама вантажівки складається з балок від 6,7 міліметрів для експлуатації в ЄС і 7,7 - для роботи в важких умовах бездоріжжя;
  • пневматична підвіска ECAS, яка використовується у вантажівках цього модельного ряду, дає можливість транспортування об'ємних і негабаритних вантажів. (ECAS - корисний винахід. Він допомагає тримати автомобілю постійну висоту на дорозі, оперативно піднімає/опускає раму для зручності навантаження/розвантаження, здатна "запам'ятовувати рельєф траси", рівень безпечного просвіту між кузовом і дорогою).
  • гордість усіх "Стралісів" - супер надійна і якісна рамна конструкція. Вона дає змогу витримувати суттєві перевантаження, які, на жаль, ще популярні в Україні і зовсім не вітаються в ЄС. Багато виробників напіврамних вантажівок LCV-класу не заморочуються на показниках "вимушеного перевантаження", оскільки для них заборона з ТБ - є річ, сама по собі, табуйована. Однак корпорація "Івеко" пішла своїм шляхом.

Незалежно від двигуна ходова частина тягачів Iveco Stralis абсолютно однакова. На автострадах часто зустрічаються автомобілі на мега ходу. Ходова частина таких вантажівок істотно відрізняється від стандартного тягача на ресорній підвісці. Всі тонкощі та відмінності цих підвісок можна дізнатися в телефонному режимі, зателефонувавши до нас на розбирання Івеко. Ми розібрали достатню кількість тягачів і точно зможемо допомогти консультацією, безкоштовно!!!

Редуктор "Івеко"

Маркування заднього редуктора сідельного тягача Iveco Stralis – важливий порядок цифр. На табличці повністю прописано тип встановленого вузла. Редуктори Івеко мають однакову форму і кріплення для всіх моделей. Відмінності тільки в передавальних числах.

Якщо виникла необхідність у заміні редуктора заднього моста Івеко, достатньо скинути нам фото таблички. На розбиранні Івеко в Києві є в наявності основні види редукторів, зможемо підібрати.

Важливо звернути увагу на реальний стан вузла (робочий/неробочий редуктор). Якщо механізм "крутити в руках", неважко помітити, що він складається з:

  • корпуси;
  • фланець хвостовика;
  • хвостовик і планетарна пара;
  • підшипників;
  • ущільнювальних регулювальних кілець;

На рівні простого користувача іноді складно все зрозуміти і запам'ятати. Звертаючись на розбирання Івеко в Чабани, ви отримуєте гарантію і можливість повернення або обміну. Це головне, що потрібно знати і пам'ятати.

Meritor - це класичний редуктор тягача. Надійний, зрозумілий, перевірений.

Однак матеріали, з яких виготовлені шестерні та вали редуктора, у кожного виробника різні. На вантажівку Iveco Stralis встановлюється задній редуктор тільки німецької марки Meritor. У нас на розбиранні є багато екземплярів, що в свою чергу дає можливість стверджувати про надійність цієї марки.

Підшипники, регулювальні кільця ведучої шестерні, осі сателітів, фланець і розпірна втулка оцентровані на спеціальному складальному стенді.

Загалом, простий і надійний вузол.

Проте, ми наполегливо рекомендуємо для збереження вузла не забувати вимкнути блокування заднього моста. Якщо водій забуде це зробити, то через п'ятдесят - максимум сто метрів, ресурс цього надійного редуктора закінчиться. І тоді єдиний маршрут, що залишився... на розбирання Івеко - до Києва.

Кабіна Iveco Stralis

Кабіна Iveco Stralis простора. Водієві можна стояти на повний зріст. Традиційно позаду сидінь розташоване спальне місце для відпочинку. За бажання на розбиранні Івеко можна замовити салон-трансформер. Такі кабіни у Івеко Страліс зустрічаються не рідко, салони-трансформери користуються популярністю. У нас на розбиранні Івеко в Києві є в наявності такі конструкції, навіть в різних колірних виконаннях.

Сидіння - зручної форми і з численними регулюваннями, в переважній більшості випадків обидва сидіння в кабіні, водійське і пасажирське, обладнані пневмопідвіскою. Stralis оснащений кондиціонером і повним електропакетом, плюс у комплектації доданий і висувний холодильник.

Під спальним місцем є два значних відсіки, доступ до яких можливий як зовні, так і зсередини кабіни. і зсередини кабіни. І взагалі всяких дрібних поличок, шухляд і відсіків для особистих речей у кабіні достатньо - італійці дуже люблять наявність безлічі комірок і кишень для дрібних речей. Тільки на карті дверей можна нарахувати шість різних відсіків і кишень.

Шумоізоляція кабіни - окрема розмова і гордість конструкторів. На автосалоні 2013 року заміряли рівень шуму на швидкості 70 кілометрів на годину й отримали результат у діапазоні 70-79 децибел. Це майже характеристики легкового автомобіля преміум-класу.

Однак, якщо відволіктися від інтер'єру і загострити увагу на конструкції кабіни, то на всіх моделях тягачів Iveco Stralis поставлені стандартні кабіни. Це єдина марка вантажівок, у яких кабіна не ділиться на категорії: низька, середня або висока. Дуже зручна стратегія. Нам, як розборка Івеко, дуже зручна така концепція. Нічого не потрібно думати, одна кабіна, один вибір, без будь-яких варіантів.

Окремим пунктом хочеться виділити облицювальні матеріали: дуже якісний зовнішній пластик і доволі непогана стійкість металу кабіни до корозії. Займаючись розбиранням тягачів різних марок, ми сміливо стверджуємо - облицювання, пластик Івеко дуже високої якості.

Автомобілі Iveco мають і свої мінуси. Користувачам варто приділити увагу VIN кузову автомобіля, який розташований поруч із рульовим колесом з правого боку. Це дуже слабка точка і невдале розташування кузова автомобіля. Якщо вчасно не обробити цю ділянку рами, вибитий напис з ідентифікацією кузова з часом відгниває, стає нечитабельним.

Всі тягачі, які приїхали на розбирання Івеко до нас, частково або повністю мали пошкоджений VIN номер.

До слабкого місця також відносять електропроводку тягача. Однак тут можна посперечатися. Якщо за автомобілем стежити, мити періодично не тільки кабіну, а й усі вузли з агрегатами, тоді проводка не буде перегнивати і прослужить довго.

Підбиваючи підсумок, ми хочемо звернути Вашу увагу на те, що розборка Івеко вантажівок і тягачів в Чабанах працює на ринку з 2012 року. Ми дорожимо своєю репутацією і Вашою думкою.

Не ламайтеся і удачі Вам на дорогах.